Wymagania
- co najmniej 3-letnie doświadczenie pracy na samodzielnym stanowisku w agencji public relations, dziale komunikacji lub mediach;
- mile widziane doświadczenie w obsłudze podmiotów z rynku retail/FMCG/nowe technologie;
- lekkie pióro – czyli umiejętność swobodnego pisania w języku polskim – niezbędne do tworzenia komunikatów prasowych, odpowiedzi na zapytania medialne i innych treści;
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, pomocne w przygotowywaniu stanowisk, rekomendacji czy briefów;
- dobra organizacja pracy własnej i dbałość o szczegóły;
- dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie) będzie dodatkowym atutem.
Zakres obowiązków
- codzienna współpraca z klientem i realizacja bieżących zadań w ramach biura prasowego;
- budowanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami;
- kontakty z ekspertami i interesariuszami;
- przygotowywanie komunikatów prasowych, stanowisk, odpowiedzi na zapytania medialne, briefów, rekomendacji itp.;
- monitoring mediów.
Oferujemy:
- pracę dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce w branży retail;
- umowę o pracę i stabilne zatrudnienie, system premiowy;
- wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
- dobrą atmosferę pracy opartą na partnerskich relacjach i zaufaniu;
- codziennie nowe, ciekawe wyzwania;
- pakiet opieki zdrowotnej;
- kartę MultiSport;
- możliwość pracy hybrydowej (po okresie próbnym);
- lokalizację biura w centrum Warszawy.
Prosimy wysyłać CV wraz z podpisaną klauzulą poufności RODO na adres: mzoltowska@art-media.com.pl