Na polskim rynku monitoringu mediów jesteśmy już od ponad 25 lat! Stale się rozwijamy, jesteśmy ambitni i otwarci na nowe osobowości oraz ich świeże pomysły. Szukamy osoby, która z zaangażowaniem i pozytywnym nastawieniem zasili nasz Dział Komunikacji Marketingowej.
Jeśli interesują Cię media i znasz się na pracy w komunikacji i marketingu, to wyślij nam swoje CV!
🔸 Odnajdziesz się u nas, jeśli:
- masz min. dwa lata doświadczenia w agencji marketingowej/PR lub w wewnętrznym dziale marketingu/PR firmy
- posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie marketingu/public relations/ dziennikarstwa
- potrafisz redagować teksty i masz lekkie pióro. Tworzysz angażujące, kreatywne treści marketingowe i PR-owe – od informacji prasowych po teksty na strony internetowe i landing page’e
- posiadasz umiejętności z zakresu media relations i influencer marketingu
- dobrze znasz portale społecznościowe (Facebook, LinkedIn, X, Instagram, YouTube, TikTok, Quora) i masz doświadczenie w prowadzeniu profili firmowych w tych mediach
- biegle obsługujesz pakiet MS Office oraz narzędzia takie jak WordPress, Canva
- cechuje Cię duża samodzielność i dobrze organizujesz pracę własną
- z łatwością nawiązujesz kontakty i nie boisz się wychodzić z inicjatywą w poszukiwaniu nowatorskich rozwiązań
- znasz język angielski na poziomie komunikatywnym
🔸 Mile widziane:
- znasz i potrafisz obsługiwać narzędzia IMM
- posiadasz doświadczenie w marketingu B2B
- znasz takie narzędzia jak ClickMeeting, Landingi, Webankieta, GetResponse
🔸 Zakres zadań:
- koordynacja działań z ekspertami i partnerami wielu wydarzeń branżowych
- nadzór nad przebiegiem współprac barterowych
- wdrażanie działań marketingowych oraz wizerunkowych zgodnie ze strategią firmy
- przygotowywanie materiałów prasowych (w tym raportów mediowych) oraz ich dystrybucja
- prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (tworzenie postów, moderacja)
wsparcie w tworzeniu materiałów na landing pages, ebooki, podcasty itp. - tworzenie newsletterów zewnętrznych firmy i opieka nad stroną www (aktualizacja treści)
- stała współpraca z działem analiz oraz sprzedaży, opracowywanie materiałów produktowych i prezentacji
- raportowanie efektów prowadzonych działań oraz proponowanie rozwiązań optymalizacyjnych
🔸 Co możemy Ci zaoferować?
- konkurencyjne wynagrodzenie
- zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- przyjazny i zgrany zespół
- współpraca z najlepszymi ekspertami w zakresie monitoringu mediów oraz marketingu b2b
- możliwość długofalowej współpracy w firmie o wiodącej pozycji na rynku monitoringu mediów
- doskonała lokalizacja biura na warszawskiej Woli (blisko metra Rondo Daszyńskiego)
- udział w konferencjach branżowych oraz specjalistyczne szkolenia
- dostęp do benefitów takich jak: karta Multisport Plus, codziennie dofinansowanie obiadów, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe PZU
- świeże owoce i warzywa przez cały tydzień
- miejsce parkingowe i dostęp do szatni rowerowej
Kontakt
Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji zawierających CV na adres rekrutacja@imm.com.pl z dopiskiem „Specjalista/-tka ds. Komunikacji Marketingowej”.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Monitorowania Mediów S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33 w Warszawie (01-208) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Instytut Monitorowania Mediów S.A. z siedzibą w Warszawie (01-208) przy ul. Przyokopowej 33. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.