Twoje obowiązki
- Monitorowanie mediów i najważniejszych wydarzeń rynkowych
- Prowadzenie researchu i przygotowywanie analiz
- Tworzenie treści: tekstów, komentarzy, postów w mediach społecznościowych
- Raportowanie wyników medialnych
- Współorganizacja eventów i wydarzeń specjalnych
- Koordynacja współpracy z podwykonawcami
- Utrzymywanie kontaktu z wydawnictwami, dziennikarzami i influencerami
Nasze wymagania
- Pierwsze doświadczenie w obszarze PR / komunikacji (praktyki lub staże)
- Znajomość rynku mediów i zainteresowanie trendami komunikacyjnymi
- Swobodne poruszanie się w social mediach i umiejętność tworzenia angażujących treści
- Zdolność analizy informacji i wyciągania trafnych wniosków
- Ambicja, ciekawość świata i otwartość na rozwój oraz nowe pomysły
- Umiejętność budowania trwałych relacji w zespole i z klientami
- Odwaga w komunikowaniu swojego zdania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 (mowa i pismo)
- Atutem będzie zainteresowanie polityką i public affairs oraz kierunkowe wykształcenie (np. Nauki Polityczne)
Co oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole agencji
- Współpracę z klientami – liderami w swoich kategoriach
- Przestrzeń do rozwoju i awansu w strukturach zespołu
- Dużą samodzielność i niezależność na danym stanowisku
- Silną kulturę organizacyjną opartą na wartościach always Progress, always Reliable, always Care (więcej w naszym Culture Book: #247WAY – 24/7Communication)
- Wsparcie i współpracę z ekspertami oraz ciekawymi świata profesjonalistami
- Elastyczny model pracy w duchu work-life integration – hybrydowo, z możliwością indywidualnego planowania i workation
- Inicjatywy integracyjne łączące rozwój, kreatywne wyzwania i dobrą zabawę
- Stabilne warunki zatrudnienia z perspektywą długofalowej współpracy oraz benefity: kartę sportową, prywatną opiekę medyczną i zajęcia językowe z native speakerem
Aplikacje przez formularz