Zakres obowiązków:
- Wsparcie w realizacji bieżących projektów komunikacyjnych.
- Przygotowywanie materiałów prasowych, informacji dla mediów oraz raportów z działań PR oraz estymacji kosztów prowadzonych projektów.
- Monitoring mediów oraz tworzenie analiz i zestawień dla Klientów.
- Bieżąca współpraca z dziennikarzami, blogerami i partnerami medialnymi.
Wymagania:
- Zainteresowanie branżą PR, mediów i komunikacji.
- Podstawowa znajomość narzędzi marketingowych (m.in. media społecznościowe, monitoring mediów).
- Umiejętność pracy pod presją czasu, dbałość o szczegóły i organizacja własnej pracy.
- Mile widziane doświadczenie w agencji PR/marketingowej.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w agencji o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Realizację różnorodnych projektów dla znanych marek.
- Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie.
Jak aplikować?
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: biuro@mediaforum.pl z dopiskiem: „PR Assistant”
Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych.
Zapraszamy do dołączenia do zespołu Media Forum!