LoveBrands Group – agencja komunikacji marketingowej 360 – poszukuje osoby na stanowisko: Communications Consultant (dział PR)
Jeśli masz doświadczenie w tworzeniu angażujących treści, swobodnie poruszasz się w świecie mediów i chcesz pracować dla marek, które mają realny wpływ na rynek – ta oferta jest dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
- Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji dla klientów z różnych branż (projekty lifestyle’owe i korporacyjne).
- Przygotowywanie materiałów prasowych, prezentacji, treści informacyjnych i rekomendacji komunikacyjnych.
- Utrzymywanie relacji z dziennikarzami, w szczególności z mediów opiniotwórczych – liczymy na Twoją własną sieć kontaktów.
- Współpraca z zespołem kreatywnym i digitalowym przy realizacji kampanii zintegrowanych.
- Monitorowanie działań konkurencji, przegląd mediów i analiza efektywności działań PR.
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku po stronie agencji lub działu PR (minimum 2 lata).
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – konieczna do przygotowywania prezentacji i analizowania dokumentów w tym języku.
- Lekkie pióro i umiejętność tworzenia wysokiej jakości materiałów o charakterze zarówno lifestyle’owym, jak i biznesowym.
- Znajomość polskiego rynku mediów i aktywna sieć kontaktów z dziennikarzami.
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy i zarządzania projektami.
Oferujemy:
- Pracę w zgranym i profesjonalnym zespole, w agencji, która obecnie pracuje m.in. dla takich klientów, jak Bank Pocztowy, CeraVe, Kupiec, La Roche Posay, Oranżada Hellena, Trilux czy Vichy.
- Możliwość współpracy z uznanymi markami i realizacji kreatywnych, zróżnicowanych projektów.
- Realny wpływ na kształtowanie strategii komunikacyjnych i relacji z mediami.
- Elastyczny model pracy (hybrydowy).
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.
Jeśli chcesz dołączyć do LoveBrands Group i razem z nami tworzyć komunikację, która ma znaczenie – prześlij swoje CV oraz kilka słów o sobie na adres: rekrutacja@lovebrandsgroup.pl